sas to eipa
+3
spinakos7
VforVendouza
djtiesto
7 posters
Page 1 of 1
sas to eipa
prin anoiksei o server gia deyteri fora eipa oti to ally m tha exei ola ta castles. ..kai auto egine....mono pou iparxei mia diafora...to ally einai tou psich0 gt ego tsigouneytika na doso 400kk gia clan lvl 5 etc oste na kano ally....bbz
o mamaw exei dimiourgisei nea ally........mamaw se perimenoume...x0xa0ax0:lol!:
bros: psich0 s0phaki pumba00 xxxadisxxx lalakis00 donatello
o mamaw exei dimiourgisei nea ally........mamaw se perimenoume...x0xa0ax0:lol!:
bros: psich0 s0phaki pumba00 xxxadisxxx lalakis00 donatello
djtiesto- Number of posts : 15
Registration date : 2007-06-24
Re: sas to eipa
episis kai v for vendouza!dino den drepese re si pou me xsexases?
VforVendouza- Number of posts : 30
Registration date : 2007-06-20
re c den thimomoun name s......episis allos enas bro vforventouza
kate na deis ntinara twra p kai o spinos dld o lalakis 00 tha ginei lord of oren tha ginei ths mourlhs
spinakos7- Number of posts : 37
Registration date : 2007-06-29
gia sou re ntinara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
an do to spino na parei oren tha pethano......spinos ole ole ....
ty re ntinara na xereis h oren einai dikia m.......
dj la8os kaneis malon e??o mamaw den exei ally diladi oxi diko tou.egw to exw.kai min mas perimenete den xreiazete.kai den exete olla ta kastra.gia tin akrivia se ligaki den 8a exete kanena.sorry e den eimai kakos alla ta 8elw olla dika i pio swsta olla sto ally mou.sorry kai pali.an einai pou kai pou 8a sas dinoume kanena gia na min xexasete kai pws einai ta kastra.ade kala siege na exoume kai pali sorry:P
GoldenPrince- Number of posts : 20
Registration date : 2007-06-28
lalaki den nomizw na prolabeis na gineis lord.an dilosei kapios apo to ally mou distixos den 8a gineis .sorry e alla opws eipa kai proigoumenos .........................................................!min to parete prwsopika..
GoldenPrince- Number of posts : 20
Registration date : 2007-06-28
TI LES RE VLAKAKO.NOMIZEIS.EISAI ELEOS FILE ELEOS.MOU ESKASES CANCEL KAI TON ROUFIXSES.OLO TO ALLY MAS THA EXEI KASTRA KAI ESEIS TPT.XORIS PAREXSIGISI ALLA THA PARETE TA @@ MAS.LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLZZZZ!!
1on: Esy monos s tha ertheis gia atk???Ox ksexasa einai k o alex21 p efevge 2hit(kalo paidi aftos einai k aektzis:P) h me tn mamaw p einai filos m real life k kati tha kanw k gi aftn
2on:Ade ela kane atk...Oti ginete archon tha ginei k edw...
Hsoun k tha eisai enas Looser...
Ps:Ty re ntinara br0
2on:Ade ela kane atk...Oti ginete archon tha ginei k edw...
Hsoun k tha eisai enas Looser...
Ps:Ty re ntinara br0
Psich0Boy- Number of posts : 75
Registration date : 2007-06-03
kala goldenprince me ekanes kai gelasa....na se kala...boreis na epanalaveis afto pou eipes gia ta castra??? xa0x0ax0ax0a0x kalo re file...na mas les tetia pou kai pou
p.s. perimenoume na ertheis gia ta castra...
p.s. perimenoume na ertheis gia ta castra...
Fanis_007- Number of posts : 18
Registration date : 2007-06-19
GoldenP**tsa ele0s... kalitera mn kaneis ka8olou post... ti na s pw...??
afou dn iparxei periptosi na pareis castle...k na pareis me allon char 8a er8w na sto parw... me poion 8a exeis castle re? monos s...?? stn pena... kala atk Golden... ela na mas pareis castle... n00ba... zeten s'agapaw... vres poianou fake eimai...
Love my br0s------> psich0, s0phaki,djtiest0, xxxadisxxx, diab0los00, v4vedouzaIII, lalakis01,Legolas ktl ktl....
Respect me...
vres poios eimai re zeten gia na fanerw8w.... ele0s...
afou dn iparxei periptosi na pareis castle...k na pareis me allon char 8a er8w na sto parw... me poion 8a exeis castle re? monos s...?? stn pena... kala atk Golden... ela na mas pareis castle... n00ba... zeten s'agapaw... vres poianou fake eimai...
Love my br0s------> psich0, s0phaki,djtiest0, xxxadisxxx, diab0los00, v4vedouzaIII, lalakis01,Legolas ktl ktl....
Respect me...
vres poios eimai re zeten gia na fanerw8w.... ele0s...
kwnstant1na- Number of posts : 12
Registration date : 2007-06-22
goldenprice den pareksigiemai an thes ola ta castles ela parta....isa isa tha exoume ena kalitero server logo antagonistikotitas...to mono pou me apasxolei einai o skopos s....tsampa tha erth4eis filaraki....kai opos leei kai o vforventouza sry kiolas alla tha pareis ta @@@@@@@@@@@@ m:geek:
re filaraki golden fere m opoion thes dn exw kanena provlima twra omws sks kai ta leme in game
Page 1 of 1